The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

att vara eller att inte vara.....

Kategori: Allmänt

anledningen till att jag inte har skrivit på några dagar är av samma anledning som jag inte har ställt mig på vågen på länge. jag är så tankesprid att jag inte längre vet vad jag gör. känns som att jag inte fan fukusera på en sak utan måste ha tusen saker i huvet på en och samma gång.... det gör oxå att mitt jävla humör går upp och ner. ena stunden är jag gätte glad och sen händer något litet så känns  det som att jag inte är värd ett skit.
fattar inte va det är för fel på mig... jag har börjat att isolera mig. vill inte längre vara med kompisar eller familj. vill inget hälre en att bara ligga i sängen och ha någon som håller om mig.
känns som att jag dras mellan mina två sidor. antingen så klarar jag mig igenom detta och fort sätte eller så misslyckas jag och låte nelly ta över och blir fet igen. vill inte bli fet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: