The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

docka

Kategori: Allmänt

för några dagar en fick jag ett brev från min biologiska pappa. i Brevet fanns några dagisbilder från när jag gick på dagis. Mamma bestände sig för att sätta ut alla mina bilder på fin FB... suck säger jag bara. det enda positiva att det typ är första gången min mamma har berättat för mig att jag är söt. Jag är ledsen att jag inte blev så söt och vacker som min mamma hade velat. det ironiska är att jag och mamma såg precis lika dana ut när vi var små. skilnaden var att hon blev en modell och jag belv ett fetto.
 
jag blev besviken på mig själv att jag inte blev vacker som en docka. jag blev ledsen att jag inte kunnde vara flickan som min mamma ville ha. Mamma fick inte en pojke och en flicka, hon fick två pojkar. Jag förstår att mamma blev besviken på hur jag är men jag är glad att hon tycker om mig endå.
 
 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Känner mig också som mammas stora besvikelse... Inte direkt någons dröm där...

    2012-10-21 | 20:12:33
    Bloggadress: http://enchantia.blogg.se

Kommentera inlägget här: