The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ett liv i ruiner

Kategori: Allmänt

jag hade tänkt att skärpa mig och skärpa mig när det kommer till maten men det sket sig. Hella min värd har rasat runt omkring mig. marken fallar och jag vet inte hur jag ska hantera det så jag äter och det är fan inte bra måste tränna mellan maten bara så jag förbränner typ det jag äter för jag klarar inte av att inte äta så får ju göra något annat för att kompencera. Har panik. Men jag måste finnan här för dom andra så dom har det bra i alla fall.
fan att allt var tvunget att hända nu. fan att barnen måste gå igenom allt igen. fan att vi vuxna inte kunde sätta stopp för det från första början. känns som att jag har misslyckats och svikit dom. känner mig så otillräcklig att jag nästan skäms.
 
och nu kommer orden jag hatar får ta tag i maten imon... Kan inte idag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: