The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

F%¤( J¤"/! S&%"!

Kategori: Allmänt

hartar mig själv! har gått upp... igen.... :/ 53,2 det betyder +1,2kg.... måste ner. det är fan inte ok att jag har gått upp över ett kg bara på att ha mens. jag måste kunna kontrolera mig runt mat. kan inte bara trycka i mig en massa och hoppas på att jag inte ska gå upp...  jag går upp om jag äter och inte rör på mig. jag måste få detta genom mitt feta huve. jag skriver detta och planerar inför kvällsmaten som kommer att bli hamburgare på vildfärs. jag är ett fetto!!!!
inte konstigt att ingen vill mysa med mig....
jag är äklig. så om jag tycker det då kan jag bara tänka mig va andra tycker om mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: