The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Follow the yellow brick road...

Kategori: Allmänt

min mormor är en väldigt klok ibland. hon är som alla andra latinas väldigt kristen och hon hon brukade säga til mig att man borde välja den smala vägen. jag håller helt och hållet med om att jag borde välja den smala vägen och nå mina mål... men  just nu känns det som att jag är för fet för den smala vägen känns som att jag flödar ut över kanterna på den smala vägen. det är alltid lättare att rulla ner för den breda vägen. men man förbräänner mer på att kämpa i uppförsbacke och motvind.
jag har endå kännpat i hela mitt liv så då kanjag väl fortsätta med de.
ställde mig på vågen idag och den visa ja.... jag vet inte riktigt... den kunde inte bestämma sig... så jag väger någonstans mellan 53,2 och 53,3. men ska inte äta förens kvällsmaten så de så. ska fan väga mig innan jag äter och hoppas på att den kan bestämma sig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: