The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

för eller mot psyk???

Kategori: Allmänt

har lite panik. vill träna men har fortfarande problem med min jävla infektion. den släpper lite och man tänker yeey sen kommer det tillbax och så blir det mycke värre... är uttråkad och rastlös. det är svårt som fan att gå ner när man  inte får överanstränga sig eller får träna som man vill.... vill bli av med skiten!!! vill bli smal och vältränad.... vill ha en mage att dö för.
jag överväger nästan att söka hjälp. inte för min äs för den kan jag kontrollera. men tror nästan att jag behöver fått reda ut min ilska och få reda på va fan de va som igentligen hände när jag var liten..... vet inte va fan jag ska göra är så jävla rädd. är rädd för att jag inte ska klara av saningen. finns väl någon anledning til vf jag har förtränkt hela min barndom.
 
finns det någon där ute som kan ge mig ett bra råd?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: