The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

från punk till goth...

Kategori: Allmänt

"Du är besatt av att vara löjligt smal."
När jag fick höra det viste jag inte hur jag skulle reagera. långt där inne blev jag jätte glad,  men samtidigt så tänkte jag "jag vill inte vara löjligt smal... jag vill bara vara smal."
som liten lysnade jag mycket på punk men den stilen som präglade mitt liv ganska mycket var ändå
gothen. Jag har alltid älskat kläderna och stilen, musiken var den som fortsatte att utväcklas till hård rock och allt vad det innebär.
 
S var den som sa att jag var besatt av att vara smal när jag tog på mig min korsett och jag märkte att den hade blivigt förstor. det kvittade om jag drogåt den för den var endå så stor att jag kunde spänna helt  och endå stoppa in hela armen i korsetten. jag blev så jävla kluven. blev glad att jag hade blivigt smalar men blev jätte ledsen att jag inte har några korsetter som passar.... får se om jag kan gräva fram några av mina gamla från när jag gick på högstadiet och se om dom passar. 
 
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Löjligt smal i andras ögon, är väl det som är perfekt smal i Anas! :)

    2012-10-15 | 13:23:01
    Bloggadress: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här: