The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

glad...

Kategori: Allmänt

vaknade idag av att H mesade mig en massa. efter mycket om och men så bästämde vi att han skulle komma hem till mig så skulle vi gå till bion o kolla omdet gick något roligt... det blåste och regna men vi tog oss till bion men de gick inget på typ två timmar så vi sket i det och gick hem ochkolla på film hemma istället.
så vi låg i sängen myste, kolla på film ,skratta och flumma som fan.
men ibland undrar jag va fan det är med han... ibland får jag kännslan av att det är något men jag kan inte riktigt sätta fingeret på va fan det är och det är så jävla irriterande...
hoppas att det här russet håller i sig ett tag för just nu mår jag jätte bra.

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Förresten, rekommenderade bloggen för att den är starkt skriven,
    och varnade för starka bilder etc.

    Och nej nej, du gjorde mig inte obekväm, bra att folk
    vågar stå för det de tycker! =)

    2012-10-30 | 02:42:16
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: