The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

högskolan

Kategori: Allmänt

gud jag har gjort det... jag är såå jävla närvös. jag har sökt in till högskolan. kan inte fatta att jag faktiskt har lyckats välja något. ok jag har inte valt ett program men valt en kurs men bara det är ett stort framsteg. mamma blev i alla fall glad att jag sökt något. i alla fall hon tyckte att jag började bli för gammalför att bara driva runder och inte bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv. jag är 22 så inte så gammal men kan samtidigt förstå vad hon menar. så nu blir de att plugga som fan och komma in på ett program till nästa termin.
 
håller tummarna för att jag skakomma in på min kurs....
 
har inte  stält mig på vågen på några dagar men jag hatar attt ställa mig på vågen när jag har mäns och det är för att jag äter typ ett ton mat under dom dagarna. men nu är det över och imon ska jag ställa mig på vågen, kämpa och bli smal. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: