The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

höst...

Kategori: Allmänt

det är inte bara höst ute utan det är även höst i mitt hjärta. det känns som att jag dras mellan alt jag älskar och allt jag älskade. känns som att jaginte duger och oavsätt vad jag gör så förstör jag för någon. känns som att jag har gett upp, som att jag inte längre vill vara smal men det vill jag. vill vara vacker vill inte vara tjock. varför har jag get upp på det här sättet? fattar det inte längre...
 
Varför vågar jag inte säga det jag känner? jag vet vad jag känner... skäms jag för vad jag käner eller tror jag att jag bara kommer att förstöra allt bara för att jag säger de hökt? jag vet inte varför... jag önskar att jag hade vetat..
jag önskar att jag hade vågat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: