The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Jag suger

Kategori: Allmänt

vet inte hur eller vad jag ska skriva...
men det är väl som allt idag. Har ont, har inte ont, mår bra, mår inte bra.... allt är en ända klump av känslor som slutar en en pål av illamående.  vet inte ens vad jag väger och de sjuka är att jst n så bryr jag mig inte.... jag har annat att tänka på. jag väger säkert ett ton men jag försöker att äta som vanligt. tog laxeringsmedel här om dan för jag hade så jävla ont i magen och det kom inget så min mage behövde lite hjälp.
tänkte ställa mig på vågen ikväll och se hur jag har klarat mig utan att väga mig. nu kom lite av min ångest tillbacka men det får gå endå....
 
av någon anledning har jag fått en dille på att jag vill att mina lår ska se smalare ut.... tycker att dom ser flubbiga ut... suck att jag aldrig kommer att känna mig nöjd med min kropp, att jag aldrig kommer att duga...
jag suger....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: