The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

jobbig dag..

Kategori: Allmänt

idag har varit en bra och dålig dag.
Har varit med H. vi låg i soffan och myste som fan med varandra och kolla på film. Men av någon jävla anledning så har jag haft såna jävla problem med mina känslor. ena stunden har jag panik nästa är jag så jävla glad. fattar inte varför jag har så här stora jävla problem och varför jag måste äta mina känslor. Dagens mat har varit, varm macka med kalkon, senap, ost och ketchup, pasta, kokosmjölk, purjolök, paprika, lax och macka, två varma mackor samma som innan. sen fick jag panik och gick en promenad och förbrände ca.536cal. sen när jag kom hem så fick jag den smarta iden att baka kladdkaka med grädde. suck att en dag som börja så bra kunde sluta så illa.
 
fan att jag missa russet jag fick av H. har saknat hans närhet. är så jävla kluven i mina känslor och jag kan inte hantera det. jag vet om att jag inte bara kan stoppa munnen full i mat. Men ändå vill jag inget hälre en att äta omelett med bröd och smör. Mår illa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: