The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

mat och problem med killar

Kategori: Allmänt

jag är så jävla  lågisk....  jag tycker att jag är  tjock.... jag har gått upp ett kg, jag är besviken på mig själv... jag bestämde migförst  för att frossa hela dagen sen gick jag en promenad med  valpen ven kommer jag hem och tar en macka til....
Vist är det helt lågiskt? som att jag inte är tillräckligt tjock redan? jag blir så trött på mig själv...
 
fick mig en avhyvling av en killkompis så nu hoppas jag att han ringer upp mig så vi kan prata och reda ut de  han tror har hänt. jag kan mysa med mina kompisat jag kan kalla dom älskling och jag kan till och med pussa på dom men jag skulle aldrig få för mig att strulla med mitt ex's bästa kompis
... finns bättre sätt att få sitt ex att hata en på. Vill ha kvar K i mitt liv så vill han inte till attbli sne på mig i onödan.
pappa läste messet jag hade fått och hans reaktion va "Jag vill inte vara sån me de jag har hört om dig så är du ganska rak på sak när det kommer till sånt" Det känndes konstigt att höra det från pappa men han värkar känna mig ganska bra ^^·· Blir väl så mär man har spenderat så jävla mycket tid tillsammans... Är man på festivaler, övernattningar/filmkvällar med gården och jobbat tillsammans så lär man väl känna varandra ganska bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: