The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

smeknamn

Kategori: Allmänt

"Tror den lilla söta gosiga guppyn har somnat" fattar inte varför jag har fått det jävla smeknamnet. vill inte vara guppig vill vara smal och ha en platt mage som inte guppar. är det konstigt? även om jag hatar det jävla smeknamnet så vill jag mysa med han. älskar att mysa med han och det roligaste är att killen inte alls är min typ. men jag har endå alltid kvar han att mysa med. V säger att han är den killen jag alltid kommer att ha att mysa med men aldrig kommer att hända något mer. vi har tydligen fasnat i att bara vara vänner. tror inte det va...
 
hade velat mysa med han idag..

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Oj, det var avancerat! =)
    Hur kom du på att du ville ta den kursen?

    2012-10-23 | 21:54:41
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: