The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Supersize

Kategori: Allmänt

vågen visa 52,7kg. jag har gått ner så jag är nöjd. Har tagit en och ätit en macka och jag hade en timme kvar till kvällsmat men jag kunde inte hålla mig. Idag blir det Albondigas (köttbullar) i kokosmjökl med ris. kommer nog inte äta med dom andra för jag är jätte mätt.
 
Har fan inte gjort speciellt mycket idag bara mäst bara legar i sängen fryser och vill fan inte lyfta på de varma täcket. Men jag måste röra på mig jag måste förbränna något idag...
Men först ska jag se färdigt på supersize vs superskinny. Är det bara jag som hade velat vara lika smal som "superskinny" tjejerna är. Men får lite ångest för jag känner mig som en "supersizer". Vill känna mig smal.
 
sen måste jag ut med Hund och sticka till ICA och köpa tomater till maten sen måste jag börja med maten. så den är färdig till typ 16-17 tiden. Suck vill inte men dom andra måste ju få mat kan inte straffa dom bara för att jag inte är hungrig.
 

Kommentarer

  • H säger:

    Vill vara en superskinny men känner mig som en supersize

    2012-10-15 | 15:46:05
    Bloggadress: http://sizezero.devote.se

Kommentera inlägget här: