The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

uppdatering....

Kategori: Allmänt

imon har jag veckans invägning och de värsta av alt är att jag har gått upp ett helt kg!!! fan va jag suger! jag får inte vara så här tjock jag som var så nöjd att jag hade not mitt mina mål och helt plötslikt så skiter jag ner alt genom att äta för mycke.
 
jag skäms över mig själv. skäms över att behöva erkänna att jag har gått upp. det är en hämsk känsla. Nu får jag sapsa på nästa vecka istället och börja gå ner igen.
 
idag åt jag en macka till lunch med V. hade tänkt att sticka iväg ikväll till gården så jag och syrran kan träffa våra pappor och kolla så allt är bra... Funderar på att göra tomatsoppa till kvällsmat. men vet inte om man kan kalla de för kvällsmat.... men men ska hinna göra läxa och träna innan jag sticker....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: