The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

52,4

Kategori: Allmänt

jag fastade hela gårdagen... ingen mat eller vatten på 24h. det var inte meningen men jag kännde inte för met eller vetten. mådde skit så var inte specielt sugen på något. drack vatten och en macka vid typ 2 klara inte av frossan och krampen had hade men det är ingen större förlust. vägde mig i morse och den visa 52,4kg så -1,5 få är ganska nöjd endå. orkade inte röra mig speciellt mycke idag och det suger som fan...   
tror inte att jag ska äta speciellt mycke idag häller sattsar på ett mellanmål. kommer att ha en otroligt jobbig dag. jag måste lämna bort min lilla prins. han trivs inte som inne katt så jag fråga mamma om hon kunde ta han så han kan vara ute och springa istället. kommer att sakna min prins som fan men det är väl bäst för han hoppas bara att han inte springer vilse. är lite orolig för han.. därför jag är vaken och inte kan sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: