The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

54,5

Kategori: Allmänt

Så idag visar vågen -1kg så jag blev lite förvånad trodde jag skulle hamna på +-0. Men nu e det bara 1,3kg och sen tar det väl stopp igen. Fattar inte varför det alltid tar stopp där. Så får jag alltid den smarta ideen att jag ska försöka hålla min vikt. De kan jag inte. Jag fattar inte hur jag kommer kunna klara de sen. Börjar få lite småt panik över allt just nu. Vet inte varför jag har blivigt så närvös på senaste tiden men det får gå över.
 
Jag tänker se till att nå mitt mål den här gången och inte ge mig innan jag har nått det. Tänker visa E att jag bara e en halv människa.
Vill inte vara tjock.

Vill aldrig mer bli tjock. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: