The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

54kg fetto

Kategori: Allmänt

jag ville inte ställa mig på vågen idag. Blev kallad tjock igår det brukar inte störa mig men när de kommer från en vän så tar de hårdare en i vanliga fall. vågar inte ställa mig på vågen för jag e rädd för att vågen ska vissa att jag har gått upp en massa. frossa igår på 3mackor, 3skivor bacon, ost och tomat. och så tog jag och åt en bulle med samma saker på idag....
så jag har i alla fall bevisat att jag är en tjockis.
 
får ta och lägga de bakom mig och träna mer idag en va jag gjorde igår.
måste ta tjuren i hornen och väga mig... vill inte men måste... fan jag går och gör de på en gång så får jag de överstökat. 54,7 det var bättre en va jag trodde men fan inte bra alls. har som mål att komma under 54kg. har varit nere på53,3 och vänt igen men kan inte hålla den vikten eller komma under den för den delen.
är jag den enda människan som har en viktgräns som man bara inte kan ta sig under???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: