The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

AJAJ...

Kategori: Allmänt

dagen har varit väldigt blandad. jag har inte ätit specielt mycke idag bara två mackor som igentligen var helt onödiga men det blev endå inte så mycke. En stor nackdel är viserligen att jag har stukat min fot så jag kan inte gå specielt mycket på den och jag hatar min gammla tränare. Var gång jag skadar min fot så hör jag hans röst i huvet. "Gå på foten som vanligt." Det är inte så jävla lätt alltid. Men försöker endå gå på den. vi gick till skolan för Skom hem idag. så den lilla proenaden förbrände jag i alla fall 263cal... alltid not... men fan inte bra..
 
 Hoppas min fot mår bättre imon så jag kan gå med mina hundar....
 
vill inte bara sitta på sängen :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: