The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

äkligt

Kategori: Allmänt

jag hatar när de e min vecka.... Varför måste man bli tjock och sugen på en massa mat...Vill inte äta men endå gör jag de.... Prata lite med en  killkompis idag. Han tyckte att jag är helt galen som vill gå ner mer...
 
Men jag vill bara känna mig bekväm i min egen kropp ock det gör jag inte nu. Jav vet om at jag har forstört  min hud för mycket men jag önskar att jag hade kunnat göra plankan utan att min mage hade släpat i marken. det känns lite jobbigt... Det är en stor del i min skam. mår illa var gång jag ser min egen spegelbild.
 
 
Vill kunna stå framför spegen utan att må illa över de som stirrar tillbaka.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: