The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ångest och nyhetsmorgon

Kategori: Allmänt

vågen visar 55,0 igen. jag hatar den jävla siffran vill aldrig mer behöva se den siffran. nu ska jag fan se till att inte behöver se den siffran längre.  
idag ska jag sitta med läxan och se till att träna men först ska jag se färdigt på nyhetsmorgon. en av gästerna idag är en psykolog och hon ska snacka om över och under vikt. 
kommer nog att skriva ett inlägg till efter attt jag har sett på de men nu ska jag först ta och känna mig vuxen.
 
 

Kommentarer

  • Levasmalare säger:

    Känner samma, aldrig mer 55....att det ska vara så tufft...

    2012-09-20 | 20:47:27
    Bloggadress: http://levasmalare.blogg.se

Kommentera inlägget här: