The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

dagen

Kategori: Allmänt

så nu harr jag varit iväg med syrran. Hatar folk. Syrran var hungrig så E köpte två pizzor som alla på gården dela på. JAg hade redan frossat en massa mat hemma innan jag gick så jag var ju fortfarande jätte mätt från kvällsmaten. jag hade gjort kalopss till kvällsmat med kokt potatis. jag åt 3 portioner! 2potatisar, 1macka (wasa) och 3slevar kalopss.
 
så när jag satt på gården så åt jag 3bitar pizza. Det resultera i att vågen visar 55.4kg suck ett kg + redan. jag hoppas att jag går ner något till imon. hadde velat träna mer idag en vad jag har gjort.
 
imon är det en ny dag och nya möjligheter.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: