The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

dagen en så länge...

Kategori: Allmänt

dagen börja med matte... suck! det enda positiva me de är att salen vi sitter i är på 4vån och man måste gå upp för alla trappor. så förbräner i alla fall lite.
Efter solkan åt jag lunch med V eller snarare jag åt lunch och han fika. Detta e andra veckan i rad han gör så här.... Han e den som säger att vi ska äta lunch han gör var sin varma koppen och en macka till oss så slutar de alltid mad att han äter mackan och lämnar soppan. jag blir så jävla sne på han.
 
men men vågen visade 54,2 innan jag gick till skolan. De ger mig ett BMI på19,8. YeeY under 20 i alla fall. sen när jag kom hem åt jag tomatsoppa med lite parmesanost och en macka (wasa) med smör och 3skivor kalkon på.
 
mina små promenader -200cal
nu få jag ta och sätta mig med matten så jag blir färdig och hoppas på att syrran ringer snart så jsg kan sticka iväg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: