The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Det är fel på dig...

Kategori: Allmänt

det är så jävla skönt att veta att man är FEL. jag har inte fel utan jag som person är fel. jag stälde äntligen fråga som jag viste att jag inte ville ha ett svar till. Hur ska jag vara för att duga?
                                         Svaret blev: "Du är den du är det går inte att ändra på." 
detta från den ärligaste människan jag känner. det är skönt att känna att det är så mycket fel på mig att det inte ens är lönt att ens försöka att ändra på mig.
jag vet inte hur jag ska göra... jag vet inte hur jag ska göra för att duga. jag vill bara duga.
jag är trött på att vara en besvikelse för alla dom som är runtomkring mig. vill att dom jag älskar ska vara stolta över mig, istället för att bara göra alla besvikna.
jag strävar efter perfektion. jag vill vara perfekt och leva upp till andras förväntningar på mig. så förlåt att jag inte har levt upp till det en.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: