The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

en pusselbit.

Kategori: Allmänt

ska iväg till min mormor idag och jag är litte närvös. älskar att vara med min mormor men hatar att jag måste äta när jag är där. är för tjock för att förtjäna maten jag får framför mig. jag måste förtjäna maten jag får av mormor och de gör jag inte. jag har inte klarat skolan och därför har jag inte lyckats. jag vet om att det låter helt sjukt men det är så här jag känner.
 
Min mormors kärlek är värt allt för mig. hon är den ända människan som alltid älskat mig oavsätt vad jag en hittat på. men dagen hon gav upp och inte årkade mer. dagen hon "slutade" älska mig och vägrade prata med mig det var den dagen mitt psyke brast och jag tog ut det över min mat. jag slutade äta. vägrade allt och ville inte längre. Jag ville dö ville inte leva med vetskapen om att den enda människan som någonsin älskat mig inte gjorde de längre. även om jag vet om att morrmor älskar mig väldigt mycke så vet jag om att hon tvekade och hon hon fanns där inte för att skydda mig när jag behövde henes som mest.
så mina resor till min mormor är ångest blandade.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: