The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ett steg fram två tillbax

Kategori: Allmänt

Så nu visar vågen + igen. Jag är typ tillbax där jag börja och det är helt och hållet mitt fel. Som V så fint satte det "Det är för att du tryckte i dig all den maten igår." och det stämmer jag åt jätte mycke. Man får ta motgångarna med allt annat. Men jag kommer att vinna det här kriget. Jag kommer att nå mitt mål. Jag ska nå mitt delmål innan freda ska komma ner till 53,3 igen. Det blir bara kvällmat med barnen idag. Ska börja dricka vatten och Te.
 
Som tur e så kommer jag vara själv större delen av dagen. Så ingen kommer att kunna se vad jag äter eller inte äter. Har ångest över att jag har gått upp men måste använda min ångest till min fördel och använda den så jag kan gå ner de jag har gått upp.
 
jag måste fatta att om jag äter så mycket som jag gör så kommer jag att äta mig själv till döts. jag kommer att gå upp allt igen och jag kommer att gå upp mer. Jag måste fatta att del lilla rösten som är innom mig som säger till mig att äta vill ta kol på mig. mat är inte min vän. Mat kan inte trösta mig. Mat är till för att ge energi och näring till kroppen inget annat.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det där sista måste jag också lära mig. Måste verkligen sluta se mat som en tröst eller vän!

    2012-09-02 | 15:30:45
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se

Kommentera inlägget här: