The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

magsjuks fan

Kategori: Allmänt

fan va jag hatar att vara magsjuk.... det enda positiva är att man går ner i vikt. det negativa är att man måste gå på toa hela tiden och har man inte röven i toastolen så harman huvet i en hink... var på en promenad med S så blev jag helt plötsligt jättedålig i magen. var 20min hem ifrån och behövde värkligen gå på toa. jag hatar offentliga toaletter, men hade inte mycke val mer en att gå in på en resturang och fråga var dom hade sina toaletter. sen fick jag försöka komma över sperren att behöva gå på en offentlig toalett. och nu kan jag inte göra annat en att tänka måste jag spy eller göra en nr.2.
 
vägde mig efter skolan och då vägde jag 54,2. hoppas på att jag har kommit under 54 till imorgon. måste bara tänka på att dricka vatten. så jag blir av med magsjukan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: