The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

mat mat och mer mat.

Kategori: Allmänt

var i stan med mamma och mormor. vi sprang en massa ärenden och handla kläder. så innan jag skulle åka hem så tyckte mormor att jag var tvungen att äta något innan jag fick åka hem. så hon tyckte att jag skulle äta på b-plattsen hon ville att jag skulle äta hamburgare. Sen när jag åkte hem så var alla hemma oxå hungriga och jag hade sakt att jag skulle äta med dom så det blev fiskgratäng med potatis och nu på källen så åt jag en äggmacka med ost och hela skiten. så imon kan jag ju lova er att jag kommer att väga 55kg igen. Fan snacka om att börja om från börja.
jag är så jävla trött på mig själv.. Fan va jag gnäller och jag gör ju fan inget åt saken häller.
Det värsta är att det är så jävla änkelt. ät mindre rör dig mer = viktnedgång.
det är idiotsäkert och endå misslyckas jag så jag är uppenbarligen idiot.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: