The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

mat + mat = (+) på vägen

Kategori: Allmänt

jag hatar att vara hemma hos mamma. eller snrare jag hatar att äta och jag måste alltid äta när jag är hos mamma. Fick ris, stekt lax och grekisk sallad. jag ville inte ha men mamma hade redan stekt fisken till mig sa till henne att jag precis hade ätit innan jag hade åkt till henne och det hade jag. var ju tvugen att äta med familjen hemma innan jag åkte. var tvungen att äta men fick lite mindre mat... jag var så jävla mätt när jag åkte hem igen. 
 
när jag entligen kom hem så tränade jag lite men det räkte tydligen inte. när jag vägde mig nu så hade jag hamnat på +. så jag är lite besviken på mig själv. 
Jag kanske har en liten konstig grej jag länktar efter är den dagen jag kan ha en stora klaäder på mig och  endå se smal ut. Det kanske låter lite konstigt men jag vill se smal ut.
jag kommer att lyckas nå mina mål. jag måste lyckas med allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: