The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

min älskade lille

Kategori: Allmänt

jag har panik. så jag har spenderat större delen av kvällen med att äta eller snarare trycka i mig mat. har panik över att min lille prins vägrar att äta och dricka. mamma säger att han värkar närvös för han har spytt hela dagen. Det är inte likt han att inte äta och det är inte likt han att han spyr. och det som fick mig att få panik är att jag sa till mamma att jag kunde åka ditt och sova där några dagar till han vänjer sig vid att bo där. men det fick jag inte. så jag börja dränka mina känslor i mat. jag är så med veten om det men endå så kan jag inte låta bli. min vikt har gått åt skogen i alla fall. kvälls vikten hamna på 53,6kg. suck jag tänker inte låta min vikt gå upp igen. jag ska hålla vikten nere den här gången jag vägrar låta den gå upp igen. jag vet bättre en att låta den smyga sig upp till 55kg.
Det var så jävla sjukt hade helt missat att jag nåt mitt första del mål. märkte det inte förens jag såg att Sara komentera de på hennes blogg. http://wannathinlife.blogg.se/ jag skriver ju in min vikt var fredag. hon har ett målviktsforum... Så jävla bra ide :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: