The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

min lille

Kategori: Allmänt

jag vill inte lämna bort min prins, men jag vill att han ska ha det bra... jag kommer att sakna han.  jag vill inte äta jag vill inte dricka jag vill inte lämna han... jag har ångest... vill att min katt ska ha det bra men hatar att inte veta hur han har det.... blir lugn när jag ser att min katt kommer hem var kväl för att äta och nu kommer jag inte veta det... Hade velat ha lite stöd av V men han kan inte följa med så måte göra de själv nu....
vågen visar fortfarande ssamma som den gjorde kl.3.... men nu måste jag sticka och laga mat dom andra är snart hemma....
hoppas allt går bra för alla <3

Kommentarer

  • Bluebird säger:

    Åh vad sorgligt att behöva lämna ifrån sig sin älskling. Tur att han kommer vara hos din mamma så att du kan fortsätta träffa honom iaf <3

    2012-09-28 | 14:43:52
    Bloggadress: http://littlemissbluebird.blogg.se

Kommentera inlägget här: