The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

plugga eller gå ner... AAAA jag blir tokig!!!

Kategori: Allmänt

snacka om att dagens vikt är en stor besvikelse. haman på +1. de trodde jag fan inte. trodde jag skulle gå minus igen. men tydligen så blev det inte, så nu får jag kämpa hårdare idag och se till att jag hamnar minus imorgon. 54,0 idag.
det är synd att jag måste sätta mig med matten och spanskan idag annars hade jag fan gått ut i två timmar men nu blir det intensiva träningar istället och så får jag ta promenader med hundarna också så får jag vara nöjd.
Låg på sängen med V och snacka och helt plötsligt säger han "man börjar se dina revben." 
Det sjuka är att man börjar inte se mina revben. jag är lite smalare en innan man man börjar inte see mina revben. där imot så börjar jag bli av med mina  bröst. vilker jag är glad över och alla andra e sura över. varför alla stör sig på det och vad har alla andra med mina bröst att göra det vet jag inte. men men.