The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ta ansvar

Kategori: Allmänt

håller helt och hållet med psykologen på nyhetsmorgon. hon tycker att föräldrar ska ta större ansvar i sina barns vikt och jag håller helt och hållet med om det. 
 
somna om efter att sett nyheterna. vaknade precis och vägde mig. nu visade vågen 54,3. är så glad att jag är under 55 och slipper känna mig jätte uppsvullen. har viserligen inte gått ner något men har inte gått upp häller så får väl vara glad för de lilla. har lite ångest över att jag måste göra mat för jag vill inte äta men jag måst äta med familjen.
 
är det bara jag som tycker att det känns konstigt att behöva ljuga eller smyga med vad jag igentligen äter. T.ex. När jag är hos mamma och mormor äter jag  som dom men är jag hemma så äter jag ut min XDskål. när dom frågar mig om jag äter som jag borde så säger jag att jag äter 3gånger + 2mellanmål. Det känns konstigt. Tycker inte om att ljuga.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Man blir ganska van vid att behöva ljuga efter ett tag. Gillar det inte heller men vad ska man göra..

    2012-09-18 | 16:54:28
    Bloggadress: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här: