The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

the impossible dream.

Kategori: Allmänt

Vem behöver fiender när man har såna vänner?
 
Jag och V skulle kolla på nåt jävla program på teve. Så innan de vi skulle se börja så vias dom reklam för non tränings grej Som ger en platt mage. Så säger V. "Tänk om du hade haft en så platt mage istället." jag vet om att jag har en flabbig mage. Jag hade velat ha en platt och vältränad mage. Men jag har inte du just nu och jag lovar jag jobbar på de.
Jag vet om att jag har förstört min hud när jag blev tjock. Men jag försöker jobba och få min mage till att komma så nära som möjligt till där den var när jag tränade som mäst. Jag kan leva med att den e platt med bristningar men jag kan inte leva med att den e flubbig.
 
Har varit så jävla sjuk idag. Så har mest bara sovit idag. Ska försöka följa med på B kvällspromenad så har jag i alla fall förbränt något.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sv: Det kommer att bli fredagar så på fredag kommer jag att publicera ett inlägg där man ska skriva sin start-vikt, start-BMI och sina mål :)

    2012-09-10 | 18:53:06
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: