The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

träna, städa och messa.

Kategori: Allmänt

jag har haft fullt upp idag. Dagen börja med att jag låg i sängen och messa med H. när jag kände mig färdig att börja dagen så har jag haft fullt upp. varit ute med hundar, gjort mat, tränat och städat. nu är jag helt slut.
har ätit två portioner mat idag. mina långpromenader hamna på -430 och sen har jag ju städat oxå så jag hoppas att jag hamnar på minus imon.
först var de att komma tillbax till min gamla träningsvikt, sen var det att jag ville kunna se mina höftben och nyckelben nu är de revben som geller.
 
Av någon jävla anledning så saknar jag närhet. tycker att jag är äklig och inte förtjänar det men ändå saknar jag det. saknar att få sån riktigt intensiv närhet. som får en att rysa bara av tanken. Ja jag kan vara väldigt intensiv person ibland.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: