The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

vill se det andra ser....

Kategori: Allmänt

har pratat med min riktiga pappa och jag ångrar det som fan mådde så jävla dåligt av det jävla samtalet nu kommer jag få lida för det resten av veckan kommer fan hamna på + på fredag. min mage krampar och jag har ätit och druckit så jag fan vågen hamna på 54.0kg. mår inte bra just nu ska fan träna bort de värsta av min ångest och så jag hamnar på typ 53,9 imon + men inte så mycket. om jag har tur. har inte gjort så mycket av mina läxor. vill bara spy men kan inte. 
Hatar att prata med min pappa. han är fan inte frisk. han är så jävla instabilt psyke och jag är så rädd att jag har ärvt det av han. min far är psykopat och han är paranoid. han tror att hela värden konspirerar imot han och vill att han ska hamna i fängelse eller försöker råna han eller skada han på något annat sätt.
vill inte vara/bli som han....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: