The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

What is your worst nightmare?

Kategori: Allmänt

Har kommit under 54kg sträcket och endå känner jag mig fetare en någonsin. Jag börjar ifråga sätta om jag någonsin kommer att bli nöjd med min kropp. Jag tror inte att jag kommer att bli det men jag lever på hoppet.
 
Jag har snart levt i samma lägenhet och samma stad i 6månader. Det är ovanligt länge. jag vill snart flytta.
Vet inte varför jag har ett så stort behov att flytta hela tiden. Tycker inte om att bo på samma ställe för länge. Det känns som att jag är instängd i mig själv och jag tror att om jag flyttar så "bevisar" jag att jag är fri.
 
Jag vill vara fri. Hade velat hitta balans och värkligen vara fri.
Min värsta mardröm är att sitta fast. Oki endå så har jag den kännslan hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: