The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

yeey träna....

Kategori: Allmänt

skiter i va läkaren säger och tränar endå. Har in inflamation i lederna mellan bröstbenet och revbenen så hon tyckte att jag ska ge fan i träna i några veckor men jag tycker om att träna så nu gör jag de dendå... Hon fråga mig hur mycke jag hade gått ner och under vilken tid så sa jag 30kg på typ 3år. så trodde hon mig inte... nä jag kunde inte ha gåttner så mycke för de hade betyt att jag  var jätte tjock innan och jag svara henne att jag har varit jätte tjock. jag förnekar inte att jag vägde 86kg. Men jag kan inte ta imot läkarens klapp på ryggen och att hon tyckte att jag var jätte duktig med ett gott samvete. hade hav varit smal hade jag kunnar ta imot det. Men att sitta på stolen mitt imot henne och vara stolt över mig själv. Det kan jag inte.
 
 
Nu ska jag träna så jag kan vara smal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: