The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

2013

Kategori: Allmänt

imon gäller det... ska träna imon + gymma jag är glad. har satt upp ett mål på runkeeper oxå. börjar långsamt med...  avståndsmål 6km.  ska ge mig på att springa non gång oxå. tycker inte om att springa ute. men måste göra det endå. har komit på en massa saker som jag måste göra även om jag inte vill det. 
läste lite om Buddhismen. blev lite inspererad av Buddha. han levde på ett sesamfrö om dagen snacka om självbiciplin. hade varit trevligt om jag oxå hande sån självdiciplin. han spenderade sex år jag har spenderat hella mitt liv och fortfarande inte lyckats...
men 2013 är mitt år och någon gång ska väl även jag lyckas.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: