The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

dysfunktionella förhållanden

Kategori: Allmänt

snacka om att jag har en näsa för dysfunktionella förhållanden och jag menar inte nödvänditvis kärleksförhållanden utan jag menar överlag. jag har uppenbarligen inga normala förhållande till något. jag är som sakt ett maskrosbarn så det säger en del om min barndom och endå  fortsätter mönsteret i mitt såkallade vuxna liv. mitt förhållande till mat är helt jävla sjukt.
måste börja äta mindre och varför säger jag det? för att tidigare idag sa jag det farligaste genom alla tider "jag ska äta mindre imorgn." blev rätt för mig själv när jag hörde dom orden komma ut ur min mun. jag skulle ha börjat idag. träna mer äta mindre. har gjort mat för tre dagar framöver så nu är det mat en gång om dan och dricka vatten. blev besviken på mig själv när jag ställde mig på vågen. +-0 ingen bra siffra. ville se ett minus men blev inte så den här gången. nu har jag en vecka på mig att rätta det felet.
 
ska tatuera mig på sönda och börjar bli nervös. börjar bli nervös av två anledningar. den första samma som sist hatar nålar och den andra.... tatueraren är snygg :P.... 

Kommentarer

  • Natacha säger:

    Hoppas du får en bra dag! :)

    Svar: det samma vet inte om du ser det här svaret Natacha men jag hoppas att du gör det ^^
    Alice Moon

    2013-01-27 | 02:45:57
    Bloggadress: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här: