The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

?

Kategori: Allmänt

har vatt en duktig flicka och förbrände lite över 1000kcal på typ 12h. sen gick allt åt skogen har ätit tre mackor och ett rån.... har ångest nu tänkte sticka till gymet om typ två timmar. ska tydligen till Max och äta lunch med familjen. så har grym ångest. måste lyckas bränna typ 500kcal på gymet så ärhamburgaren  förbränd i alla fall sen ska jag iväg och träffa syrran. vi har inte sett varandra på typ tusen år så vi har en del at prata om. jag har ångest övet att jag tror att jag äter mer en va jag mins... om ni fattar vad jag menar....
finns studjer som visar att dom flesta människor inte minns allt dom äter. detta gör mig lite paranoid. tänk om jag äter mer en va jag skriver ner.... 
ska kolla på myten om träning och sen ska jag sälla mig och rita lite...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: