The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

fetto rör på dig!!!

Kategori: Allmänt

jag har panik. jag vill inget hälre en att gå ner till gymet igen. har redan varit där en gång tiog ett litet träningspass. vill inte köra på för hårt med tank på att jag är små förkyld. igår hamna jag på UT:952kcal. hade hoppats på mer men jag orkade värkligen inte träna mer jag var helt slut och jag var så jävla sur på mig själv att jag inte orkade mer. måste kämmpa mer måste lyckas att nå mina mål. Nästa mål på Runkeeper jag har satt upp är 9km jag har en vecka på mig att klara av det. en så länge idag har jag  förbränt 460kcal en så länge. ska gå minst en långpromenad till idag och en omgång till på gymet. tränar bara kondis just nu. ska ta och väga mig igen imon och se vad jag ligger på så jag vet hur det går för mig.
jag är rastlös och otålig. jag vill vara smal och jag blir det inte genom att inte röar på mig....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: