The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

filmkväll typ...

Kategori: Allmänt

jag och V hadde filmkväll fast på eftermidagen idag.... vi kollade på Colombiana... det är typ den inoficiella fortsättningen på Leon. jag gilla fillmen men man märker att det är samma stuk som Leon filmen. så gillar man den ena så gillar man den andra... Colombiana handlar om en tjej som ska hämnas sina föräldrars död och går efter den Colombianska drogkartellen. snabb beskrivning om tjejen som har huverollen litten tjej med väldigt stora vapen och ett hett temprament.
 
kom en scen i filmen där den här tjejen har på sig en väldigt slank "bodysuit" o V knäcker utr sig när ska du få en sån kropp de hade fan inte jag haft något imot. och min första tanke är fan nu är mitt nästa mål att gå ner till typ 45kg istället det betyder att jag har typ 10kg kvar innan jag har not mitt slut mål jaja man tar väl en sak i taget men det går fan inte när jag fråssar i mat stup i kvarten . nu geller nya tag och skärpa sig...

Kommentarer

  • Karin säger:

    Fy vilken hemsk sak att säga/höra! Jag hade typ dött om min sambo sagt ngt sådant..

    2013-01-21 | 21:46:50
    Bloggadress: http://kavitha.se
  • Karin säger:

    sv: Vad skönt. Det är nog mitt största problem.. tar åt mig av allt folk säger... fast jag vet att dom inte menar ngt med det..

    2013-01-22 | 07:24:42
    Bloggadress: http://kavitha.se

Kommentera inlägget här: