The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

glad ^^

Kategori: Allmänt

jag är en jävligt glad tjej idag. har lyckats bränna 1125kcal idag. har kämpat hårt jag hoppas bara att jag får se resultat  på vågen oxå. ska väga mig imon så får vi se om det har gett mig något. har panik och vill inget annat en att äta typ ett halvt ton mat... jag borde inte äta men jag vill så gärna. vill ha ris, gryta, mackor, ägg, sill, kaviar.... är jag normal eller??
 
måste visa någon form av självkontroll. och inte äta en massa. V tyckte att jag kunde ta något att äta med tanke på att det är en ny dag och jag måste börja räkna från 0 igen... men jag vet inte om jag borde äta något... vi får se... hoppas bara inte det snöar för mycket inom så jag kan gå mina 9km och få målet överstökat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: