The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

hur mår du?

Kategori: Allmänt

jag har precis vaknat och jag är så slut i kroppan jag vill inget hällre en att bara krypa ner under täcket igen och aldrig mer vakna. jag vet om att jag borde gå och träna men jag vet inte om jag orkar. jag vet om att jag bordevara mer motiverad men jag vet inte varför jag inte är det. tuckerom att träna blir glad av det men endå känner jag att jag bara ger 50% när jag är där hade velat ge 110%. det är roligare när man ger allt man har och man inte pallar mer. ska göra mat och sen sticker jag ut och går en promenad. har fortfarande kvar att gå en promenad på 9km innan jag når mitt mål. ja intalar mig själv att det har varit dåligt väder men det är inte därför jag har bara varit lat och inte velat gå så långt.....
är på så dåligt humör. och jag smäller av på folk för ingenting.. bara för att jag är osäker på mig själv harat mig själv för att jag smäller av för ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: