The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Kära mormor <3

Kategori: Allmänt

marken är täckt av snö... jag är så jävla glad för det... älskar snön. tycker det är mysigt som fan. vill att det ska snöa mer så man kan göra änglar i snön. det är väl det närmaste jag kommer att komma en vacker varelse.... 
va hemma hos mormor större delen av dagen. satt och prata så hjälpte jag henne att sy ett par byxor som hon ville fixa... var ganska nöjd med dagen med tanke på att jag inte hade ätit något på hela dagen. vid fyra tiden tyckte mormor att jag var tvungen att äta något så hon gjorde lax till mig... blev jätte mätt fort satte med allt jag höl på med och innan jag gick så gick jag till affären och köpte lite mat till mormor för de mästa var slut hemma hos henne.
senare idag ska jag tillbax till mormor och lämna mat. så hon slipper laga en  massa mat. tycker inte att mormor ska behöva stå och laga en massa mat när hon gör så mycke annat att göra... så jag tycker att jag lik väl kan laga mat åt henne och lämna mat till henne så hon har färdigt och kan äta när hon känner för det...
 
laxen hos mormor var inte det enda jag har ätit idag... tuvär... V fråga om jag skulle följa med till Max och det jobbiga är att jag är med beroende... om jag hade sakt nä så hade V inte ätit not alls idag och med tanke på att jag sa ja så använder jag han som en ursäkt att äta... JAG ÄR ETT FETTTTTTTOOOOOOO!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: