The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Mitt liv

Kategori: Allmänt

jag hatar att ringa till den här människan men jag är ju så illa tvungen... jag känner hur min mage knyter sig men endå har jag inte så jävla mycket val.... måste... hatar det jävla ordet... måste... hade jag kunnat så hade jag skurit upp mina armar så hans jävla blod kan rinna ur mig... jag kommer alltid att vara en del av den människan... tuvär.
ibland väljer vi inte själva, ibland måste vi bara leva det livet andra människor har valt åt oss.
Mormor bönar och ber mig alltid att vara rädd om min kropp.. jag kommer aldrig att ta hand om min kropp. kommer att förstöra den så mycket jag bara kan.... Vf? för att man ska vara rädd om saker som har någon form av värde. jag och min kropp har inget värde. länktar tills dagen min kropp ger upp och jag får försvinna in i glömskans land.
låt mig vara ett missfoster och låt mig vara en förstörd människa....
 
har redan tränat en timme idag och jag ska iväg vid 20.00 till gymet och träna kondis. tränar men äter oxå som en häst så går pluss, minus noll.... det är bättre en pluss men fan inte bra... måste fixa mitt ätande på allvar men på riktigt... inte bara säga att jag ska göra det utan värkligen fixa det....
 
önska mig lycka till.....

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Hej,
    har inte bloggat på jätte länge så jag minns inte riktigt vad vi pratat om. ;)

    Men tänkte mest säga att jag är tillbaka!

    2013-01-23 | 20:38:34
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: