The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

sämsta tränings veckan genom alla tider...

Kategori: Allmänt

det är freda och jag känner mig misslyckad. tror inte har har gått ner nogot sen förra veckan. har knappt varit på gymmet vet inte vf jag inte har gått dit... det är bara typ fem min från mitt hem... fattar inte vf jag har varit så lat... känns som att jag har legat hemma sen förra fredan. om någon hade frågat mig vad jag har gjort denna veckan så har jag ingen aning... vet att jag har varit hos min mormor och en tur hos syrran men annars har jag ingen aning känns som att jag inte ens har varit ute med hunden.. det känns helt sjukt men jag vet inte... måste skärpa mig. måste träna mer. det är fan helt sjukt va lite jag gör... sitter fan altid på min feta röv...
fick i alla fall en ny vänn på gymmet idag... han hade sett mig där innan och hantyckte att jag gobbade hårt och att jag var duktig... det är roligt att höra att man är duktig synd bara att jag är lite mer själv kritisk en va han är. men han var trevlig endå.  det är trevligt när Blattar kan vara trevliga haha :p... 
börjar redan bli nervös över min nya tatuerin. det är 8dagar kvar men vill bara spy. ska ha den på ryggen och är spänd över hur det kommer att kännas... vet jag är konstig men men...

Kommentarer

  • Karin säger:

    Sv: Tack. Usch, det där är precis mitt problem, fast varje vecka...

    2013-01-19 | 13:34:06
    Bloggadress: http://kavitha.se

Kommentera inlägget här: