The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

saningen om träningen :(

Kategori: Allmänt

man ska vavara glad för det lilla.... så jag får vara glad för att min träning har gett mg något. Vågen visade 54,9 idag. ska försöka klara av att gå ner ett kg innan freda.
dagen idag har fan inte varit bra alls... förbrännde mindre en 500kcal idag. känner att jag börjar bli sjuk. gick till gymet satte mig på en cykel, satt där bara 20min sen var jag helt slut... var som att cykla genom sirap. det gjorde så ont så jag bestämde mig för att ställa mig på cosstrainern men det var samma sak där fan helt slut. pallade inte så jag bestämde mig att det fick duga... vet att jag har ätit för mycket idag och det kommer att märkas på vågen... fick total panik på kvällen så började frossa i mat... nu ligger jag i sängen och vill inget hällre en att sticka och träna men saningen är att jag hade inte pallat... vill inte börja bli lat nu... måste fortsätta att kämpa.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: